Nevetni akarsz? Vagy netán Cuck Noriss-os viccekre vágysz? Látogass el ide, megéri, és hamár ott vagy, nyomj egy like-ot is :) http://viccek-aforizmak.blogspot.com

ELKÖLTÖZTÜNK!

Nemrég kaptam egy üzenetet, pontosan egy új hozzászólást egy történetemre. Nagyon meglepett, hogy néhányan még látogatják a blogot, úgy is, hogy az gyakorlatilag behalt. Nos aki még néha-napján felnéz ide, az most tudja meg, hogy én Okami nem tűntem el, csupán becsatlakoztam szerkesztőnek a puruttya blogrendszer kultúra részlegébe.

SZÓVAL A LÉNYEG:
Okami-t és Chewy-t (Cheky néven) megtaláljátok a puruttya blogrendszerben.

Cheky jelenleg a VBK (Vörös Boros Kóla) PURUTTYA BLOGON szerkeszt.

Okami pedig a TITKOS ELLENÁLLÁS PURUTTYA BLOGON publikálja legújabb írásait.


ÚJ ELÉRHETŐSÉGEINK TEHÁT:

vbk.puruttya.hu
titkosellenallas.puruttya.hu

Ezen a blogon ez volt az utolsó poszt, ezennel hivatalosan is bezártunk. Az elérhetőségek még élnek, és a fent említett Puruttya blogokon megtalálhatóak vagyunk. (Engem könnyű lesz felismerni, sem az avatarom, sem a nevem nem változott, ott is Okami vagyok)

VÁRUNK TITEKET SZERETETTEL A PURUTTYÁN!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése